25. Bogerman Wommels organiseert Lipdub (voortgezet onderwijs).

Op 20 maart 2011 publiceerde ik op dit weblog een bericht met als titel "Organiseer een Lipdub" (zie bericht 9 onder de maand maart 2011).
Omdat er bij mijn weten nog geen scholen van voortgezet onderwijs waren die een Lipdub hadden georganiseer eindigde ik mijn bericht met: "Welke school voor Voortgezet Onderwijs durft het aan om als eerste een Lipdub te organiseren?"
Afgelopen week kreeg ik een mail van Bogerman te Wommels (Friesland), een school voor voortgezet onderwijs, en notabene een nevenvestiging van Bogerman te Sneek, de school waaraan ik werkzaam ben,  dat zij een Lipdub had georganiseerd.
Zeker weten of  Bogerman te Wommels daarmee de eerste vo-school  is doe ik niet, maar een van de eersten is zij zeker: een complimentje meer dan waard.
Is Bogerman Wommels de eerste is of  is er een vo-school (12 tot 18 jarigen) die haar voorafging?
Graag even een reactie hieronder als u daar meer van weet.

De Lipdub van Bogerman Wommels - Pink "Raise your glass" - valt hieronder te bewonder.


Zoektermen in You Tube: Lipdub Wommels.

1 opmerking:

  1. Dat ziet er geweldig uit!
    Wat moet het leuk zijn om te doen met zo'n enthousiaste groep leerlingen.
    En voor zover ik weet zijn jullie inderdaad de eersten in het VO hoor!

    BeantwoordenVerwijderen